Reklamation
Reklamationsret
Der ydes 2 års reklamationsret på lagersalgs-produkter købt hos Bango A/S. Forskellen på reklamationsret og garanti kan ses under Køberegler. Er der yderligere reklamationsret eller garanti, vil det fremgå særskilt af fakturaen.
Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne vederlagsfrit af Bango A/S eller dennes producent/leverandør.
Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, monteringsfejl, hærværk, manglende beskyttelse og vedligehold, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten.
Outletvarer er ikke omfattet af reklamationsretten.
Reklamationsformular
Såfremt du vil gøre brug af din reklamationsret bedes du udfylde nedenstående reklamationsformular, hvorefter du vil blive kontaktet af en af vores medarbejdere hurtigst muligt:
Reklamation vedrørende fejl og mangler skal meddeles Bango A/S inden rimelig tid efter varens modtagelse.
Kunden opfordres på det kraftigste til, at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning.
Varer der ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage, vil blive omemballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til Bango A/S’s udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering.
Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af Bango A/S. Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler vi at du sender en mail til info@bango.dk eller ringer til os på tlf.: 86 82 20 88.
Hvad kan vi hjælpe med?
Vores store team af specialister sidder klar til at rådgive og vejlede dig med dine spørgsmål.
86 82 20 88
info@bango.dk